Sendes innen 24 timer Billigere enn i dyrebutikk Gratis frakt over 499kr Levering på døren 3% Bonuspoeng

Kontakt oss

Finner du ikke svar på det du lurer på?

Bruk vårt kontaktskjema

Klikk her
Kundeservice-petworld

Spørsmål og svar

Her finner du våre vanligste spørsmål og svar.

  • Leveranse/Frakt
    • Når sendes min bestilling?
      • Vi pakker og sender alle bestillinger innen 24 timer (gjelder alle hverdager).
    • Hvordan kan jeg spore pakken min?
      • Send en mail til support@petworld.no, så sender vi deg sporingsinformasjon.
    • Hvor lang er leveringstiden?
      • Vanligvis leveres pakker etter 1-3 dager. Enkelte plasser må det beregnes noe lenger leveringstid, for eksempel hvis det er langt unna postterminal.
    • Hvordan vet jeg at pakken min er levert til postkontor/post i butikk?
      • Du vil motta en SMS og/eller e-post fra Bring/Posten når pakken din har ankommet postkontoret og er klar for henting.
    • Hvor mye betaler jeg for frakt?
      • Det er fri frakt på alle ordre over 499 kr. Ordre under 499 kr har en fraktpris på 79 kr.
    • Kan jeg få pakken levert hjem på døren?
      • Ja, velg ”Hjem på døren” ved utsjekk. Dette koster 89 kr.
    • Kan jeg hente varene på Petworlds lager?
      • Ja, det er ikke noe problem å hente varene på lageret vårt. Velg fraktalternativ ”Lager” ved utsjekk. Vi sender deg mail når pakken er klar for henting, normalt samme eller neste arbeidsdag.
    • Sender dere til Svalbard?
      • Vi sender dessverre ikke til Svalbard.
  • Bestilling
    • Varen jeg ønsker å bestille er utsolgt. Kan jeg få beskjed når den er inne på lager igjen?
      • Ja, du kan trykke på ”overvåk dette produktet”, så sender vi deg en e-post når varen er inne på lager igjen.
    • Jeg gjorde en feil da jeg bestilte. Kan jeg endre bestillingen min?
      • Send en e-post til support@petworld.no så hjelper vi deg med dette.
    • Jeg har ikke mottatt bestillingen min. Hva gjør jeg?
      • Send en e-post til support@petworld.no så hjelper vi deg med å spore pakken din.
    • Jeg har mottatt mangelfull/feil vare. Hva gjør jeg?
      • Send en e-post til support@petworld.no så hjelper vi deg med dette.
  • Bytte/Retur
    • Jeg ønsker å sende varen i retur. Hva gjør jeg?
      • Det er alltid 14 dagers angrefrist på varer du kjøper hos oss. Du kan returnere varen til: Hagen E-Handel, Skjærdalen 2, 3533 Tyristrand. Husk å legge ved ordrebekreftelsen og skrive om du ønsker å bytte/få pengene tilbake. Det er viktig at varen ikke har vært i bruk, fremstår som ny, og er i originalemballasjen.
    • Hvor lang tid tar det før jeg får pengene tilbake på konto?
      • Vi tilbakefører beløpet så fort vi har mottatt returen. Dette skal være gjort innen 30 dager.
    • Kan jeg sende returen som postoppkrav?
      • Returer som er sendt med postoppkrav vil ikke bli hentet ut av oss.
    • Kan jeg la være å hente pakken på postkontoret, slik at den blir returnert til dere?
      • Nei, du må hente ut pakken og returnere den til oss. Pakker som forblir uavhentet og returneres til oss vil bli belastet med et gebyr for frakt, merarbeid og administrasjon.
  • Reklamasjon
    • Hva gjør jeg om en vare er skadet/ødelagt?
      • Send en e-post til support@petworld.no så hjelper vi deg med dette. Legg gjerne ved bilder som viser skaden.
  • Betaling
    • Hva slags betalingsalternativer har dere?
      • Hos oss kan du betale med PayPal, faktura, delbetaling, Visa og MasterCard. Betalingsmetode velger du ved utsjekk.
    • Jeg har spørsmål angående faktura. Hvem kontakter jeg?
      • Du kan kontakte Klarna direkte ang. spørsmål om faktura. Klarnas kundeservice finner du på www.klarna.no
    • Når mottar jeg faktura for varene jeg har kjøpt?
      • Faktura sendes automatisk til e-postadressen du har oppgitt.
    • Hvor lang betalingsfrist har jeg om jeg velger faktura?
      • Det er 14 dagers betalingsfrist på vanlige fakturaer. Det er mulig å velge delbetaling, da betaler du i det tempoet som passer deg best.
  • Spørsmål om produktene
    • Jeg har spørsmål angående produkter i nettbutikken. Hvem kontakter jeg?
      • Send en e-post til support@petworld.no om du har spørsmål om produktene i nettbutikken.
  • Abonnement på fôr
    • Kan jeg abonnere på alle typer fôr?
      • Du kan abonnere på alle typer tørrfôr.
    • Hvordan endrer jeg intervall på fôrleveringen?
      • Send en e-post til support@petworld.no så hjelper vi deg med dette.
    • Kan jeg ha abonnement på flere typer fôr?
      • Du kan abonnere på så mange fôrsekker du måtte ønske. Disse kan ha samme leveringsintervall, men de kan også leveres til forskjellige tider.
    • Er det bindingstid på fôrabonnement?
      • Nei, det er ingen bindingstid. Du kan si opp når du selv måtte ønske det.
  • “My Petworld” og bonuspoeng
    • Jeg husker ikke mitt brukernavn/passord?
      • Send en e-post til support@petworld.no så sender vi deg brukernavn/passord.
    • Hvordan får jeg My Petworld-konto?
      • Kontoen opprettes automatisk første gang du handler hos oss. Her finner du en oversikt over tidligere ordre, bonuspoeng og informasjonen vi har om deg.
    • Hvordan får jeg bonuspoeng?
      • Du får bonuspoeng tilsvarende 3% av kjøpssummen på alle kjøp du gjør hos oss. Bonuspoengene settes inn på din My Petworld-konto 21 dager etter kjøpet, og er gyldig i ett år.
    • Hvordan ser jeg hvor mange bonuspoeng jeg har?
      • Du kan se hvor mange bonuspoeng du har ved å trykke på ”lojalitetsprogram” inne på din profil på My Petworld.
    • Når kan jeg bruke bonuspoengene mine?
      • Du kan begynne å bruke av bonuspoengene dine når du har over 1000 bonuspoeng. Poengene må brukes i hele 1000. For eksempel: Har du 2300 poeng, kan du bruke 2000 poeng. De resterende 300 blir på din konto hos oss til du når 1000 poeng og kan bruke de som du vil.
    • Hvordan bruker jeg bonuspoeng?
      • Koden for bonuspoengene dine taster du inn ved utsjekk. OBS! Husk på å skille mellom store og små bokstaver.
    • Jeg ønsker ikke å ha noen konto hos dere, hva gjør jeg?
      • Send en e-post til support@petworld.no så hjelper vi deg med å slette kontoen din.
  • Miljø
    • Hvorfor kom ordren min i en brukt pappeske?
      • Petworld er opptatt av miljøet og forsøker derfor å bruke alle pappeskene våre igjen. Det kan derfor hende at kunder mottar ordre i pappesker med andre logoer enn våre egen.
    • Hvordan sendes ordrene?
      • Alle ordrene sendes med Klimanøytral Servicepakke, levert av Bring.